
Happy Lemon
חברת הבת של רשת האופנה המובילה והמוערכת Crazy Line מציעה הזדמנות ייחודית להצטרף להצלחה בתחום הבית והלייף סטייל.
עם רקע ותיק של רשת אופנה עם כ 90 סניפים ברחבי ישראל.
נכס מסחרי כשמו כן הוא, כדי לייצר מציאות של רמת מסחר גבוהה על השוכר למצוא את הנכס הטוב היותר ובתנאים המסחריים הנכונים ביותר.
אחת הססמאות הידועות והוותיקות בעולם הינה LOCATION, LOCATION, LOCATION
מכיוון שהצלחת העסקה תלויה באופן ישיר בסוג הנכס, מקומו הגאוגרפי, מרכז מסחרי או קניון, מיקומו הספציפי של הנכס במרכז המסחרי או הקניון, תנאיו המסחריים של הנכס ועוד פרמטרים רבים וחשובים כמו חניה, קומה וכו' עלולים להשפיע בצורה קיצונית על הצלחת העסקה יש להיוועץ עם המומחים הטובים ביותר בתחום.
כיום יש היצע רב של נכסים מסחריים מכיוון שקניונים ומרכזים רבים איבדו בחלק מהמיקומים את הקסם האישי והפכו פחות רלוונטים בשל אבולוציה מתבקשת בענף.
כאשר זכיין או יזם מחפש נכס עדיפות הקניון או המרכז המסחרי תהיה להציע לו את המיקומים הפחות אטרקטיביים וזאת בשל דרישה משתנה, היצע וביקוש.
בחלק לא קטן של המתחמים המסחריים כיום ניתן לקבל "השקעות במושכר" המקרה זה בשל רצון של המתחם להתחזק ע"י מותגים מובילים מעולם המותגים יעזור הקניון/מרכז מסחרי ליזם בסכום השקעות משתנה להקמת העסק בסכומים דמיונים שיכולים להגיע למאות אלפי שקלים.
אנו במרכז הישראלי לזכינות ממליצים ליזמים ליווי באיתור נכסים מסחריים מתאימים ביותר עבורם וייצוג היזמים בשלב המו"מ לקבלת התנאים המסחריים האטרקטיביים ביותר עבורם.
חברת הבת של רשת האופנה המובילה והמוערכת Crazy Line מציעה הזדמנות ייחודית להצטרף להצלחה בתחום הבית והלייף סטייל.
עם רקע ותיק של רשת אופנה עם כ 90 סניפים ברחבי ישראל.
זכיינות (Franchising) היא שיטה עסקית שבה אדם פרטי או גוף (הזכיין) רוכש את הזכות להשתמש במותג, בשיטה העסקית ובמוצרים של חברה קיימת (המזכה), בתמורה לתשלום חד-פעמי ולעיתים גם תמלוגים שוטפים. הזכיינות…
בשנים האחרונות תחום המזון צומח בקצב מרשים – הודות לאהבת הקהל הישראלי לאוכל, התרבות הקולינרית המתפתחת, תוכניות בישול פופולריות, וחשיפה מתמדת לשפים מובילים מהארץ ומהעולם.
המודל של זכיינות מאפשר ליזמים…
האתר נבנה על ידי Buzz Interactive