מאמרים

רשתות מזכות זכיינות

השאיפה להתפתחות וגדילה

כמעט ולא נמצא יזם או איש עסקים שלא ירצה להרחיב את העסק שלו ולזכות לכוח עסקי הנובע מפריסת העסק שלו ברחבי הארץ ואולי בעולם.

שיטת הזכיינות מעניקה אפשרות כזאת לאנשי עסקים ויזמים וזאת מכיוון שהיא מייתרת את הצורך במימון עצמי ותפעול סבוך.

ברשתות מזכות נדרשים הזכיינים ברשת לספק את רוב ההשקעה הדרושה לפיתוח העסק והתרחבותו.

אומנם אותן רשתות מזכות נהנות מהזדמנות עסקית מצוינת, אך יחד עם זאת יש לרשתות גם מחויבות כלפי הזכיינים ברשת, המון עבודה בייעוץ ובדיקות מקדימות שונות ולקיחת סיכון גדולה במקרים בהם הזכיינים אינם עומדים בסטנדרטים אליה מכוונת הרשת ופוגעים בשמה באופן ישיר ועקיף.

רשתות מזכות שפועלות בצורה מקצועית ונכונה מול זכייניהם ומגבות את הזכיינים ככל הניתן מצליחות לבסס את מעמדן בשוק הישראלי בכמות גדולה של סניפים טובים ואיכותיים המייצרים הכנסה גבוהה לרשת.

צביון הרשת

 

רשתות מזכות מתחייבות לניהול פרויקט אישי בכל פעם שהן נותנות זיכיון ליזם או אנשי עסקים מסוימים.

לאחר חתימת ההסכם מתחילה מערכת היחסים בין הרשת לזכיין והרשתות אמורות לעשות הכל כדי לשמור על צוויונה כרשת.

צוויון הרשת ומיצובה הוא אחד הדברים החשובים  עולם העסקים ובא לידי ביטוי בעיני הלקוחות בסופו של יום, כיצד ניתפס המותג או הרשת בעיני לקוח הקצה.

ניתן לראות זאת בכל תחום ותחום מבנקים, קופת חולים, חברות ספורט, סופרים ועוד…

ומכך רשתות אשר לא מלוות את זכייניהם עד להשלמת סניף התואם בצורה מדויקת ומקצועית ככל הניתן לשאר סניפי הרשת האחרים על כל פרטיו ודרכי הפעלתו מייצרות לעצמן יותר נזק מתועלת.

עבור רשתות מזכות, סניפים אשר לא עומדים בנהלי הרשת ומהתחייבותה ללקוחות הקצה עלולים לגרום לנזק לרשת כולה.

הדרכת והכשרת עובדים, תיאום ציפיות עסקיות, ביקורות גלויות וסמויות לבדיקת נהלים, אספקה קבועה תוך דגש לעלויות תפעול נמוכות לזכיינים הם רק חלק מדוגמא לניהול למופת של רשת ושמירה על צוויונה.

ניהול נכון של מערכת היחסים

 

הרשתות המזכות יוצרות חוזים מחייבים ומעמידות תנאי סף נוקשים לזכיינים הנבחרים ולא פעם בעקבות כך עלולים להיות  חיכוכים בין הזכיין לרשת שעלולים לפגוע בשני הצדדים. על מנת לדאוג להצלחת הזכיין ויחד עם זאת להצלחתה מפועל יוצא של הצלחתו הן חייבות לדאוג לייצר מערכת יחסים תקשורתית, איכותית ויעילה ככל הניתן.

רשתות מזכות שמעניקות לזכיינים ליווי צמוד בין עם מדובר בסניף חדש, סניף פעיל או סניף מחודש מגדילות את הסיכויים להצלחת הסניף באופן משמעותי.

על הרשתות לייצר דיאלוג שיאפשר לזכיין להביא את עצמו לידי ביטוי בסניף כמו כן לתת לו רוח גבית אמיתית בימים בהם הזכיין זקוק לה.

צוות המרכז הישראלי לזכיינות פועל במרץ לתת לכם היזמים את  מלוא המידע והיכולת להנות ממיטב המומחים והיועצים בענף הזכיינות לפרטים נוספים צרו עימנו קשר.

בהצלחה

רשתות נוספות שיכולות לעניין אותך:

Happy Lemon

חברת הבת של רשת האופנה המובילה והמוערכת Crazy Line מציעה הזדמנות ייחודית להצטרף להצלחה בתחום הבית והלייף סטייל.
עם רקע ותיק של רשת אופנה עם כ 90 סניפים ברחבי ישראל.

קרא עוד »

עולם הזכיינות

זכיינות (Franchising) היא שיטה עסקית שבה אדם פרטי או גוף (הזכיין) רוכש את הזכות להשתמש במותג, בשיטה העסקית ובמוצרים של חברה קיימת (המזכה), בתמורה לתשלום חד-פעמי ולעיתים גם תמלוגים שוטפים. הזכיינות…

קרא עוד »

זכיינות בתחום מזון

בשנים האחרונות תחום המזון צומח בקצב מרשים – הודות לאהבת הקהל הישראלי לאוכל, התרבות הקולינרית המתפתחת, תוכניות בישול פופולריות, וחשיפה מתמדת לשפים מובילים מהארץ ומהעולם.
המודל של זכיינות מאפשר ליזמים…

קרא עוד »

צרו איתנו קשר עוד היום:

הזכיינים המרוצים שלנו:

דילוג לתוכן