איתור נכסים מסחריים

נכס מסחרי כשמו כן הוא, כדי לייצר מציאות של רמת מסחר גבוהה על השוכר למצוא את הנכס הטוב היותר ובתנאים המסחריים הנכונים ביותר.

אחת הססמאות הידועות והוותיקות בעולם הינה  LOCATION, LOCATION,  LOCATION

מכיוון שהצלחת העסקה תלויה באופן ישיר בסוג הנכס, מקומו הגאוגרפי, מרכז מסחרי או קניון, מיקומו הספציפי של הנכס במרכז המסחרי או הקניון, תנאיו המסחריים של הנכס ועוד פרמטרים רבים וחשובים כמו חניה, קומה וכו' עלולים להשפיע בצורה קיצונית על הצלחת העסקה יש להיוועץ עם המומחים הטובים ביותר בתחום.

כיום יש היצע  רב של נכסים  מסחריים מכיוון שקניונים ומרכזים רבים איבדו בחלק מהמיקומים  את הקסם האישי והפכו פחות רלוונטים בשל אבולוציה מתבקשת בענף.

כאשר זכיין או יזם מחפש נכס עדיפות הקניון או המרכז המסחרי תהיה להציע לו את המיקומים הפחות אטרקטיביים וזאת בשל דרישה משתנה, היצע וביקוש.

בחלק לא קטן של המתחמים המסחריים כיום ניתן לקבל  "השקעות במושכר" המקרה זה בשל רצון של המתחם להתחזק ע"י מותגים מובילים מעולם המותגים יעזור הקניון/מרכז מסחרי ליזם בסכום השקעות משתנה להקמת העסק בסכומים דמיונים שיכולים להגיע למאות אלפי שקלים.

אנו במרכז הישראלי לזכינות ממליצים ליזמים ליווי באיתור נכסים מסחריים מתאימים ביותר עבורם וייצוג היזמים בשלב המו"מ לקבלת התנאים המסחריים האטרקטיביים ביותר עבורם.

רוצה להיות זכיין? צור איתנו קשר:
רשתות נוספות שיכולות לעניין אותך:

פיצה פאפא ג'ונס

פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, מתרחבת בישראל!
רשת פאפא ג'ונס היא רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם…

קרא עוד »

ליאור קוקה

ליאור קוקה אותה פצצת אנרגיה מוכשרת ממעלה אדומים שהחלה למכור עוגות עוד כשאתה בת 14 והתפרסמה בישראל…

קרא עוד »

צרו איתנו קשר עוד היום:

הזכיינים המרוצים שלנו:

דילוג לתוכן